Do it like a dude

Hej på er!

Jag tänkte snabbt blogga lite nu innan jag ska duscha och sen sova. Kan ni gissa om jag har varit glad idag? Jag fick nämligen VG på bildprovet som jag ärligt talat trodde jag max skulle få G på + att jag i måndags fick veta att jag fick VG på nationella i fysik!!!!!!!!! GLAD TJEJ! Efter skolan idag cyklade jag hem och bara chillade. Vid halv sex gick jag ner till centrum för att köpa ett par nya tights och sen gick jag till träningen som gick superbra i början men sen mot slutet orkade inte kroppen riktigt..

Nej nu ska jag fräscha upp mig lite så jag orkar med två dagar till innan helg. Längtar!

Godnatt och sov gott! Puss /Ronja

Biff?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu är det såhär att jag har skrivit och tyckt om vänskap på min blogg, kommentera om du tycker det är så, ska vara så eller inte?! :D

2011-04-07 @ 18:48:55
URL: http://fkingnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0