Happy birthday to you, happy birth dig to you.............

Heeeej! :)

Ja det är nämligen så att Vendela, Wendy, fyller sweet sixteen idag! Grattis till dig snyggo! Gissa vad hon fick!?! Jo, en Iphone 4!!!!!!!!! Jag vill också ha!!!!!! Men det kommer ju aldrig hända så jag får väl fortsätta drömma och suktas lite av alla mina vänner som har....

Dagen idag har i alla fall varit bra. Den började med nationella i engeslka och det gick väl helt ok tror jag. Sen fick jag även veta att jag fick VG+ på samhällskunskapsprovet men han kanske ska ändra till MVG (HOPPAS!!!!), det vore verkligen skitnajs!
Efter skolan la jag mig i soffan och läste lite men gav upp efter några sidor och la mig på sidan och somnade och sov i ca en timme ist, skönt!

Halv sju ska jag vara nere i ishallen för att träna lite med laget inför imorrn, vi kommer liksom inte se vart vi går så vi måste träna lite extra. Vad ska vi göra tänker ni nu? Det får ni se imorrn ifall ni kommer och kollar ;)))

Nej, nu kanske jag ska plugga en liten stund? Inte det roligaste att göra på en fredag men jag har prov eller läxförhör varje dag nästa vecka så lika bra att börja i tid.

Ha en toppenkväll! Puss /Ronja

Jag kommer alltid finnas där för dig gumman, även fast vi inte är lika ofta längre så kan du lita på att jag hjälper dig om du bara ber mig! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0