Himlen är oskyldigt blå

Hej på er!

Tänkte slänga in ett inlägg nu när jag ändå kollade vilket gymnasium jag kom in på och ja såklart kom jag inte på fridegård men jag vet inte riktigt säkert om jag vill gå där än..... Men jag tror att det beror på att jag kanske är nervös, utan att jag tänker på att jag är det. Aja, hur som helst så är jag med Amanda och Rebecka. Vi ska kolla på Paranormal Activity 2 när mamma och Mårten har kollat klart på sin film. Dom ska även sova här sen så det blir myyyyyys!

Nej, nu ska jag gå upp och vara social. Godnatt till alla som läser denna blogg (inte för att det är så många men ja....). Puss /Ronja

När vi väntade på bussen idag. Men eftersom att vi stod utanför Amanda där 305 bussen går förbi och klockan bara var 19 så gick den inte den vägen... Så vi va tvugna att gå till stationen och vänta iaf (som jag sa att vi skulle göra från första början) men då visar det sig att den går till hagviken halv 8............-.- Som tur var så kom min mamma till centrum då och skulle hyra film så hon skjutsade oss till Rebecka. Tack mamsen! :)♥

Kommentarer
Postat av: farmor

jag förstår att du tycker att det blir både bra och kymigt att börja på gynasiet men det blir säckert bra. vilket gymnasie ska du gå GÅ. kram farmor

2011-04-26 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0