I do all the good things today and the others can wait

Hallå i stugan!

Har ni sovit gott? Jag sov sådär, vaknade ganska många gånger av att det var så ljust i mitt rum. Eftersom Mårten har tagit bort min persienn + att han har satt in de andra fönstret så det blir ännu ljusare. Lagom drygt sådär när man verkligen vill sova. Idag har jag hunnit plugga lite hemkunskap vilket är vad jag kommer göra resten av dagen också. Har prov imorrn så måste... Det är såååååååååå tråkigt att jag tror jag dör! Aja, ska fortsätta och så får jag se om jag går på träningen ikväll för jag är helt matt i kroppen, det känns ungefär som när jag va sjuk, jag har ingen energi alls. Får se om det kanske blir bättre, hoppas!

Hörs när vi hörs! Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0