Valborg

TjabbaTjenaHallå!

Igår på skolan hade vi aktivitetsdag hela dagen igår och då fick man välja två aktiviteter, en på förmiddagen och en på eftermiddagen, och då valde jag och tjejerna att först spela tennis och sen bowla. Jag började nio i tennishallen spelade en timme sen hade jag rast i två timmar till 12 då bowlingen började, den va en timme och sen slutade jag alltså klockan ett = sköööööööööön dag!
Igår kväll kom jag hem strax efter halv ett igår efter att ha varit och bowlat med laget och sen åkt hem till Madde och grillat och massa annat. Väldigt kulT.

Idag ska jag åka till stan med Amanda och Rebecka och shoppa. Eller jag ska bara köpa en bikini och kolla på en födelsedagspresent till min mamma. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men har pratat om att träffa Bella, Shannon och vendela tror jag också skulle vara med, och kanske några andra. Ha en jäkla bra dagn nu! Va ute i solen och njuuuuuuuuuuuuut så hörs vi sen!

Puss /Ronja
Bella när jag bowlade med skolanDet va mycket kul!
HAHAHAHAHHAHA kolla skostorleken!!!! Vem f***n har  48,13 på i skor?!?!?!?!
Emmica och madde
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAhAHAhA!!!!!! Valen!!!!!!!!!!!!!!!! xD
I love my team! Världens bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0