Everything will be OK in the end If it´s not OK it´s not the end!

Hej, säger en dödstrött tjej!

Gårdagen var hur rolig som helst! Vi hade femkamp (då jag kom sist!) Sen åkte vi hela dagen och kvällen. Eller nej det gjorde vi inte heller för vi kollade på sommarkrysset också. Jag och William fick till och med stå längstfram vid stänglset i slutet av programmet! Efter programmet skulle Danny skriva autografer och det var bara några få som stod framför tills det var vår tur, tror ni inte att han går åt andra hållet då (ledet gick åt två håll)?!?! Surt! men han kommer ju hit till Bålsta nästa helg ;)
Nu blir det dusch och sen ska jag läsa min bok!


Snyyyyyygga skor!!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ska du då fråga om hans autograf ? :D

2011-08-14 @ 14:58:10
URL: http://fkingnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0