Har städat hela halva huset!!

Tjenixen!

Hur står det till? Här är allt bra. Jag känner mig riktigt duktig efter att ha städat hela övervåningen. Plus att jag håller på att tvätta för fulla.... maskiner, hehe ;) Jag har inte så mycket att säga egentligen. Jag chillar mest bara runt och gör det jag känner för. I måndags t.ex så åkte jag och Emelie in till Kista bara sådär. Vi hade inget att göra så vi tyckte det lät bra. Jag köpte ett par shorts, en blus och ett halsband. Sen på kvällen kollade vi på Bad Teacher och den var helt OK. Nej, nu ska jag dra ner till centrum och kolla på ett par byxor..

Detta köpte jag när vi shoppade

Från H&M - 149:-

Från Glitter - 50:-

Från BikBok - 99:-

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0