Idag fyller min sötaste och bä.....

Idag fyller min sötaste och bästaste Amanda 16 år! GRATTIS!!!!!! :D Vid tre ska jag dit för att fira. Kulkul!
Annars händer det inte så mycket just nu. Jag försöker njuta så mycket som möjligt av de sista veckorna av sommarlovet. Det känns surt att säga att det snart är slut! Men jag saknar ändå rutinerna man får när det är skola. Däremot saknar jag inte pluggandet. Det kan jag gärna vara utan! Menmen, det är ju ändå två veckor kvar så varför babbla om det nu?? Nu ska jag kolla kläder till ikväll. Hörs sen!

Puss /Ronja


Skulle jag passa i glasögon?

Kommentarer
Postat av: Diana

JA det skulle du! :)

Var dock glad att du slipper dem :P

2011-08-02 @ 20:46:19
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha, jag är inte riktigt säker på att jag håller med där.... jadu, jag är grymt glad för det!! ;)

2011-08-02 @ 20:49:49
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0