Sista inlägget??

Heej på er!

Ja som rubriken säger så kan det här bli sista inlägget... på den här bloggen. Jag har nämligen funderat på om jag ska fixa en ny nu när jag ändå börjar en ny del av mitt liv imorgon. Dock vet jag inte riktigt vad den ska heta..? Några förslag?

Hur som helst, igår var jag i stan med Amanda och Rebecka. Först köpte vi alla skolböcker, pennor och sudd, så nu är vi redo för da school! Sen köpte Amanda även en apsnygg onepeace. Sen gick vi även i andra butiker och flickorna små shoppade en del medans jag tittade på. På kvällen åt vi på Pizza Hut sen kollade vi på bio. Bridesmades (stavning?). Så sjukt rolig film!! Typ årets roligaste! Rekommenderas starkt! Vi kom väl hem vid kvart i ett och då la jag mig i soffan och somnade där.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Tog världens längsta ducsh för typ två timmar sen. Skrubbade hela kroppen och rakade benen. Efter det smörjde jag in mig också så nu känner jag mig som en ny människa! Det blir även en tidig kväll ikväll för imorgon ringer klockan 07.50. (Shit, jag blir trött bara jag tänker på hur tidigt det är!) Men jag är ändå taggad, kagom taggad. Det känns spännande (och såklart lite, ganska mycket, jobbigt också att inte få göra i princip som man vill längre). Men det blir nog bra.. Hoppas jag..

Ha en asbra kväll i alla fall! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

Äsch, varför byta blogg? Kändes omständigt :P

Gymnasiedags nu? :O Shiit! :)

2011-08-16 @ 19:33:06
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0