Tjejmys hos bellan rockade fett!!!

Hej där mitt i natten! Sorry för klass uppdatering på sista tiden men va tusan, det är sommar och jag passar på att leva livet och vill då inte sitta inne vid datan. Hur som helst så kom jag precis hem från Bella där set var tjejmiddag. Vi lagade tacos tillsammans (förutom Vendela då som gissar matlagningen och kom sent istället.. ) och sen satt vi ute på baksidan och käkade den delikata maten med alkoholfri cider och vin, fast jag undrar fasen om det inte var lite alkohol i ändå för vi dig lite svårt att hålla koll på händerna ;) sen gick vi till centrum och hyrde två filmer the Promnight och I Taket Lyser Stjärnona blev det. Två skitbra filmer, de rekommenderas verkligen! När vi hade sett klart filmerna blev det PARTY för fulla muggar! Hihi, kul hade vi! Nu ska jag snart krypa till kojjs tror jag. Det låter faktiskt väldigt lockande så så får det bli. Godnatt så hörs vi när vi hörs! Puss /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0