Born this way - Lady Gaga

Hallojsan! ;)

Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Jag somnade typ halv ett efter att först ha kollat på melodifestivalen och sen Aladdin och ätit hallonpaj med marsansås med William, mys!
Imorse vaknade jag vid tio och strax efter det ringde pappa så pratade med honom en stund. Efter det har jag pluggat till teoriprovet i idrott och käkat frukost, typ. Jag ska fortsätta plugga nu i ungefär en timme till sen ska jag gå till barnträningen. Hoppas dom är snälla och lyssnar, men det brukar dom ju göra så det blir nog bra :)

Later! Puss /Ronja

Har ni hört Lady Gagas nya låt förresten? Vad tycker ni? Själv tycker jag att den är riktigt skön! Måste säga att det här är den bästa på länge. Klicka här för att lyssna på den.


She´s back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0