"Det finns inget vi kan göra åt det..."

Tjenamors!

Gud vad jag blir irriterad på sjuksköterskor som bara nonchalerar ens problem!! Jag va nämligen nere på vårdcentralen idag med mamma och skulle kolla om min tånagel. Vi sitter och väntar i typ en timme för att sen bli bemötta av världens bitterfitta som innan ens har kollat på nageln har tagit ett beslut om att inget går att göra... JAG BLIR SÅ ARG!!!!!  Nej, usch jag blir skitirriterad nu när jag skriver om det så jag ska stoppa här..

Efter besöket hos bitterkärringen nr1 gick jag till Emelie. Vi kollade på MTV, snackade och spela kort. Jag älskar att spela kort det är typ det bästa som finns! ;D Vid halv fem gick jag hem och kollade på Tv innan träningen. Och fy tusan vad jobbig den va idag. Eller asså det va jobbigt för stunden men efter en minut så va det inte så farligt längre.
Jaja, nu ska jag gå och duscha sen krypa ner i min underbara säng.

Puss på er! /Ronja

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0