"Din blogg är typ dissad...." "Nehe menar du??"

Hej på er!

Guuuuuuuuud va länge sen jag skrev! Verkligen förlåt men jag har absolut inte haft någon tid eller lust alls den här veckan! Dessutom har jag inte haft något att skriva, jag har ändå bara pluggat. Jag har inte ens gått på mina träningar! Ni kan ju gissa att det har vart mycket, och det har det! Idag skulle jag ha haft so prov men läraren va sjuk (YEEES!!!!), matteuppgifter skulla va klara, två engelskaläxor (den ena bakläxa från veckan innan) och franskaläxa. På EN dag! Plus att det är typ två-tre prov nästa vecka! plus att denna vecka har det vart två nationella prov!........ Jag kan säga att den här helgen är ganska efterlängtad!

Nej, nu ska jag sluta snacka om mina läxor. Hur har eran vecka vart? Förutom alla läxor så har min vart super. Jag är verkligen glad att jag har hittat tillbaka till mina fina vänner, jag mår så mycket bättre när jag får vara med dom! :)

Nu ska jag ta en power nap sen ska jag kolla vad som händer ikväll. Vad jag än gör så blir det nog GRYMT! Vad ska ni göra? Vara hemma, träffa kompisar, åka iväg någonstans? Hur som helst så hoppas jag ni får en grym helg, precis som jag ;) (Usch! Jag lät nästan som Kissie där!!! :S )

Puss /Ronja

Färgglada klubben! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0