Eeeeeeeeeeh

Tjabbaaaaa!

Jag ska alldeles strax ta på mig ytterkläderna (igen) och åka mot Västerängen där vi ska samlas med laget innan vi åker till Falun. Tävlingen är ju imorrn men vi ska sova där så vi laddar tillsammans och så, det kommer bli GRYMT! Nej nu måste jag skynda mig, madde kommer snart och hämtar mig. Jag kommer nog inte blogga något imorrn, men på söndag så berättar jag om hur det gick.

Min fina packning
Coola örhängen från lindex som jag köpte när jag va i centrum typ nyss ;)
Så här blev min skjorta som jag gjorde på syslöjden, ganska najs ändå!?


Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ny blogg.

fkingnattha.beldo.se

2011-02-21 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0