Falun todaay!

Tjena!

Jag borde seriöst vinna pros för att vara den sämsta på blogga..? Men jaja, jag har haft mycket i skolan. Nu är det lov i alla fall så nu blir det ändring på det, hoppas vi eller hur? ;)

Idag var det först So prov på andra världskriget. Gick väl helt okej. Sen på mattelelktionen fick jag inte mkt gjort, det va nämligen precis efter provet så jag va helt seg i hjärnan! Sen kollade vi på film fram till lunch, How to lose a guy i 10 days, den va ganska rolig faktiskt. Efter lunch var det en språklektion i 40 min sen sluuuut på dagen.
Nu ska jag plocka lite på mitt rum och sen packa. Jag hatar att packa! Men what to do?

Nu är det SPORTLOV!! :D ÄNTLIGEN! Vad ska ni hitta på? Hur som helst så ha det superbra och tänk inte på skolan för den är bajs och gör en bara deprimerad!

Aja,
Puss /Ronja

Jag saknar dig finis! :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0