Glad alla ♥ dag

Heejhej!

Gud vad jag älskar småbarn! Dom är så sjukt söta! :D Jag har vart på barngympa för ungefär en timme sen, Emelie kunde inte gå idag så jag var vikarie för henne med Vendela. Det var en himla skillnad mot för vd "mina" tjejer gör, med det va väldigt roligt.

Idag är det ju alla hjärtans dag som alla redan vet. Så därför var det inga lektioner i skolan idag. Vi kollade film - I rymden finns inga känslor - och pysslade i bildsalen och hade trevligt. Slutade till och med en timme tidigare, grymt skönt! Efter skolan somnade jag i min sköna soffa  sen var det dags att åka ner till barnträningen. Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för natten sen kanske jag chillar framför tv'n en stund. Hur har eran dag varit? Har ni fått blommor eller choklad kanske av någon ni tycker om? Eller har ni gett någon något? Jag har gett min kära mamma ett fint hemmagjort kort. Det är ju tanken som räknas så det räcker med något sånt litet, tycker jag i alla fall.

Hörs imorrn!
Puss /Ronja


Det här är kärlek för mig, vänner, familj och gymnastik. En del av mig helt enkelt ♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naaw sötnos :*

2011-02-14 @ 22:30:12
URL: http://glassgott.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du kan va söt! :)

2011-02-18 @ 15:09:40
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0