I don´t know if I can make it

Hejhej!

Jag ska alldeles strax klä på mig för att sen traska mot träningen men tängde slänga in ett inlägg först. Som jag sa igår var det utedag idag och jag va på ekilla med Bella, Anna, Johanna, Linnéa och Sarah. Vi spelade fotboll på isen, käkade alldeles för mycket (jag gjorde iaf), låg i solen och chillade, åkte snowracer och hade allmänt trevligt :) I slutet blev det lite kallt plus att typ alla blev jättekissnödiga och alla som har vart på ekilla vet att det inte finns någon toa där, på vintern i alla fall, lagom jobbigt sådär.. Men vi fick sluta typ 45 min tidigare vilket va najs!

Nej nu måste jag gå. Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0