It´s like an addiction

Hallå i stugan!

Igår var jag i stan med Emelie. Vi åt på donken och shoppade och drack Chai Latte. Jag köpte en tröja, ett armband, strumpbyxor och en ansiktsmask (jag visar bilder när jag har orkat ladda upp dom) som vi använde på kvällen sen. Vi hade myskväll efter shoppingen med ansiktsmasker (fyfan vad lent ansiktet blev!!!!!!!!) och manikyr framför Let´s Dance med godis och ostbågar, myyys! ;) Jag kom hem typ strax efter ett men somnade inte förns typ två halv tre?

Idag har jag städat mitt rum och köket, cred till mig! sen har jag även duschat och målat mina tånaglar och sett på James Bond med William.

Just nu är jag hos Amanda.Vi har nyss ätit god lax och hemmagjord potatismos. Gott! Nu står hon och gör sig fin för sen ska vi ut och träffa folket. :)

Vad ska ni göra ikväll? Hur som helst så hoppas jag att kvällen blir grym, både för er och för mig! Puss på er!
/Ronja

Min fina tjeeeeeeeeej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0