Party all night

Tja!

Jag måste börja med att säga att jag är så sjukt trött! Jag har inte sovit många timmar i natt pga att vi sov fyra stycken i en säng plus att en hund skällde typ var 5e minut.... Men kul var det. Jag var med de vanliga och vi hamnade hos Niklas för det va ff där ;) Vi dunkade musik och spelade nhl men jag bokstavligt talat sög! Haha jag fick inte ens spela klart en match för killarna tyckte jag va så dålig x) Sen sjöng vi med i låtarna och dansade så nu är jag typ lite hes, haha! Egentligen skulle jag sova hos Amanda men vi missade sista bussen och vi orkade verkligen itne gå genom hela bålsta klockan två på natten så vi gick tillbaka till Niklas och så sov vi där.

Klockan tolv skulle Amanda och Rebecka med bussen så då gick jag också. Kom hem och va AS hungrig så käkade mig själv ur huset!! Haha, nej då, men aa käkade på en gång och sen borstade jag tänderna och tvättade ansiktet så nu känner jag mig fresch för en ny dag. Jag kanske ska åka till jakan men vet inte om jag orkar...?

Nej, nu måste jag hitta på något innan jag somnar. Ha en bra dag!
Puss /Ronja

Yesterday :)
Jag såg ut som en bitch på bilden, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0