She owns the night

Heejhej!

Hur mår ni? Jag mår prima! Trött efter att ha pluggat i timmar bara men annars är det prima ballerina. Idag har jag inte gjort så mycket. Jag gick till skolan och hämtade engelskaboken sen pluggade jag i typ 2h. Satt även och glodde på dumburken en stund så nu är jag fylld med massa onödigheter, höhö.

Asså jag har typ överflödig hud på mina händer! :O Det är skit mycket som bara är där och det ser ut som jag vet inte vad...! Jag får typ veck för att det är så mycket över. Det är hel skumt verkligen!
Aja, jag ska plugga lite konsthistoria nu.

Ha en riktigt najs kväll! Och för alla er som inte har lov förns nästa vecka: det är bara en dag kvar nu!! Imorrn är det fredag, wihoo! :D Puss /Ronja

Oj hehehhehe! Det här inlägget skulle komma för typ 1½ timme sen men glömde publicera! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0