Sometimes beautiful things happens in this world.......

Hej på er!

Jag har nästan nyss kommit hem från centrum med mamma. Vi handlade mat till imorrn då det är utedag med skolan så då blir det att vara på ekilla och åka pulka, kuul! Vi va även inne på kicks en "kort" stund. Nu ska jag byta om sen ska jag vila sen äta och sen pallra mig mot träningen. Kuligt!

Hur har er dag vart? Jag hoppas i alla fall att den har vart super.

Juste! Igår fyllde min bebis, snuttegull och bästa vän hela 17 år! Grattis igen! :D


Och idag fyller min klasskompis Shannon 16 år, synd som tusan att hon va (är) sjuk idag för annars hade vi sjungit i klassrummet. Grattis till dig också (igen)!


Ha det bäst (ät en häst! ;P)
Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0