Thank god it´s Saturday

Tjaaaaa!

Sovit gott? Det har då jag gjort. Okej nu låter det som att jag har sovit till nu men det har jag inte! Jag vaknade vid 12 men låg kvar i sängen till strax efter 1 och sen käkade jag frukost och så har jag rakat benen så nu är dom lena som silke ;) Idag ska jag till Kista med Amanda, Rebecka, Celina och hennes kompis. Vi ska på bio och se Trassel och så ska vi käka där också, kul!

Sorry förresten att jag inte bloggade i går och i torsdags men vårt internet cepade sig!

Nu ska jag gå och klä på mig. Ha en bra dag!

Puss /Ronja

I onsdags på Ekilla. Vi hade i alla fall tur med vädret (igen, haha!)

Kommentarer
Postat av: Gunnar-Nils Olofsson

Hej.

Nu är Gunnar här för första gången på Ronjas blogg.

Har tidigare varit på Vendys blogg, vendelahedlund kallade hon sig.

Trassel verkar som en intressant film, medela när du vet om den var bra.

/ Gunniz* ( Gunnar-Nils Olofsson )

2011-02-05 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0