Trötter her self....

Hejsan!

Igår hade jag riktigt roligt. Vi åkte med 16.39 tåget till jakan och därfifrån tog vi bussen till Kista. När vi kom dit bestämde vi vilken film vi skulle se (det fanns bara tre platser kvar på Trassel så vi kunde inte se den..:( ) Det blev Burlesque istället, och den va AS bra! Jag ville bara ställa mig upp och dansa med, haha! Efter filmen käkade vi glass, eller jag käkade paj, gott va det! Sen åkte vi hem till gamla Bålsta.

Idag har jag pluggat lite. Jag orkar inte plugga egentligen, men jag måste men så gör jag inte det och så får jag dåligt samvete för mig själv. Jag ska även välja gymnasium idag. Jag tänker inte säga nu hur jag väljer, det kommer ni antagligen få veta senare under våren/sommaren ändå.

Ikväll är det träning och idag ska jag fan klara tre-varvet! (För er som inte förstår så ska jag klara ett varv på tumbling då man gör tre övningar och jag ska göra frivolt-(delning)-rondat-flickis), jag SKA köra det varvet på tävlingen!!

Ha en bra dag alla! :D
Puss /Ronja

ASGRYM film!!!! Måste ses!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Får en känsla av att den är lite som Moulin Rouge, men jag vill se den ändå, verkar bra. Får vänta med det till den kommer på DVD tror jag... :P

2011-02-06 @ 15:24:22
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det kan jag inte svara på eftersom jag inte har någon aning om vad du snackar om ;P Men jag tycker absolut att du borde se den! :D

2011-02-11 @ 15:51:22
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0