06-01-2011

Gooodmorgon kära bloggen!

Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag. Vet ni vad som händer idag?? Nej inte jag heller.. Har inga planer för dagen så får hoppas att det händer något roligt annars kommer jag bli så himla uttråkad, vilket jag redan håller på att bli... Förresten.. Varför är det en röd dag idag? Jag fattar inte det. Liksom det är 13 dagar sen julafton, men varför är det så himla speciellt? :S För mig är det bara en helt vanlig dag. Men jag vet inte, kanske är det bara jag och min halv torra familj som inte förstår oss på alla dessa dagar..?
Aja, vet ni? Jag vill verkligen shoppa! Eller nej.. eller jo.. eller asså egentligen behöver jag bara köpa ett par byxor, men det skulle vara najs att köpa lite annat också. Men jag antar att dom flesta butiker är stängda idag, typiskt..

Nu måste jag plocka undan min frukost där uppe, glömde visst det hehe.. Ha en bra dag!

Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Diana

asbra jeansrea på gina tipsa tipsa :D

2011-01-06 @ 17:04:07
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0