1/1-2011

Tjema bloggen!

Hur har eran dag varit? Min har varit väldigt seg måste jag säga. Jag vaknade vid 12 men gick inte upp förns strax innan ett, då gick jag upp, käkade frulle, borrtade tänderna och sen gick jag och la mig igen. Sen har jag typ bara legat i sängen hela dagen. Vid 7 gick jag till Amanda. Och där är jag kvar. Ska nämligen sova här. Kulkul!

Vad gjorde ni igår då? Jag var i alla fall med Amanda, Nattha och massa andra. Eller först så var jag hemma och käkade middag, det var skit gott! Sedan kom Amanda till mig och så gick vi till Lucas. Jag gick sen hem vid 1 ungefär. Somnade kanske 3? Jag var så sjukt trött, orkade knappt hålla ögonen öppna.. Aja. Asså egentligen, varför bloggar jag nu? Är det ens någon som läser nu? Och rubriken stämmer inte ens in längre, eftersom det är 2/1 nu. Nej, nu babblar jag bara känner jag.. Sov gott, bloggar imorrn eller senare idag kanske jag ska säga.

Godnatt! /Ronja

Fan va sexxxxxxxyyyyyyyyyyyyyy! Älskar dig schnyggve!♥


Kommentarer
Postat av: Nattha

jag följer din blogg varjedag :[

2011-01-02 @ 11:29:24
URL: http://fkingnattha.blogg.se/
Postat av: Ronja

hihi ;) men jag menade vem läser typ 12 på natten? :P

2011-01-03 @ 16:23:18
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0