A beautiful dream

Hej alla glada!

Jag har precis käkat brunch, duschat och fixat mig, så nu är jag mätt i magen och redo för dagen. Åh, jag måste bara berätta om min dröm som jag hade i natt!

Det va träning och nästan hela laget var samlat och Rebecka va tillbaka, vilket va det bästsa med hela drömmen! Men i alla fall så jag såg ju att hon va där men jag tänkte inte på det. Men sen så när vi hade paus så satt jag, Rebecka och Göran och snackade och så frågade becka vart Amanda va... Och då så sa jag att jag inte visste och då, Då slog det mig att Rebecka, min lilla bebis, va tillbaka och jag blev så glad att jag började gråta!
Där vaknade jag från drömmen och vad tror niu jag märker då? Jo att jag gråter på riktigt för att jag blev så glad åt drömmen!


Haha, lite smått känslomässigt sådär... men jag saknar min bebis, så är det bara!

Nu ska jag gå och spela lite Tv-spel med min bror. Ha en bra dag!

Puss /Ronja

Bara en vecka kvar nu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0