Dag 1 - Om mig själv

Som ni antagligen redan vet så heter jag Ronja Lindeberg och jag är 15 år. Jag bor i Bålsta, men det har jag inte gjort hela tiden. Jag bodde nämligen i Skellefteå till det att jag var tio år. Jag flyttade hit för att mamma träffade en ny, Mårten, och så ville jag bo med henne här. Jag bor med min mamma Sigrid, Mårten och min lillebror William. Jag älskar att träna och att vara med kompisar. Det går även bra för mig i skolan. Jag har två MVG och resten VG som jag är väldigt stolt över, men jag ska fortsätta kämpa så det kanske blir ännu bättre.. Vad kan man mer säga? Nu vet ni i alla fall lite om mig, som jag antagligen redan har berättat, men ändå.



Puss /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0