Dag 2 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är skilda och det har dom vart sedan jag var typ ett halv år? så jag har liksom vant mig.

Min pappa heter Dan och han bor i Skellefteå. Jag bodde där i ungefär ett år när jag var mellan nio och tio år, alltså innan jag flyttade till Bålsta. Jag saknar honom jättemycket och tänker på honom varje dag.

(Har tyvär ingen bild på min pappa...)

Min mamma heter Sigrid och ja, hon bor i Bålsta. Jag har alltid bott hos mamma, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Min mamma betyder massor för mig. Hon har alltid funnits där när jag har haft det jobbigt. Hon är ju inte så mycket äldre än mig heller så hon har fortfarande kvar sit ungdomliga sinne, höhö!


Älskar dig världens bästa mamma! ♥

Det finns inte så mycket mer att skriva om dom.... Kul inlägg.. AJa,
Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0