Dag 7 - Min bästa vän

Jag har tre vänner som jag räknar som mina bästa. Men den som är min allra, allra bästa vän är nog Therese! Vi har känt varandra sen jag var fem och hon sex. Vi blev kompisar nästan på en gång som vi träffades. Jag kommer fortfarande ihåg första gångerna vi såg träffade varandra. Första ögonblicket brukar ju vara ganska viktigt, och kanske är det en fem årig tjej med en dockvagn och en docka i som går utanför huset och leker för sig själv som behövs för att skapa en riktigt stark vänskap? Inte vet jag, men det var i alla fall så Therese såg mig första gången. Sen kommer jag också ihåg när jag skulle på hennes sex års kalas. Det var pyjamasparty, shit vad roligt det var med alla sånna kalas... aja, tillbaka till saken.. Jag kände ingen av dom som var där eftersom det var barn från hennes klass. Men hon tog hand om mig så jag inte behövde känna mig rädd. Vi har alltid tagit hand om varandra. Visst har vi bråkat en hel del, men den största delen av tiden som vi känt varandra har vi vart sams och haft så himla kul. Och nu när jag har flyttat 74 mil från min vän så håller vi fortfarande kontakten. Det kan gå typ ett år mellan gångerna vi träffas, men jag känner ändå varje gång att det är nästan som förr. Alla fina minnen vi har tillsammans, dom är guldvärda. Nej usch nu börjar jag typ gråta för mig själv när jag tänker på allt vi har gjort och hur mycket du verkligen betyder för mig. Therese Marklund, du är min allra bästa vän, jag älskar dig för den du är och för att du är en sån himla underbar människa och vän! Massa loooove till dig!


I will stay by you forever, baby! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kan säga en sak till dig med, att jag börja nästan inte gråta ute jag GRÅTER!!

Helvete vad jag saknar dig flicka, kom hem!!<3<3<3<3

Alltid, kommer aldrig tvivla på dig!!!!

2011-01-26 @ 17:02:22
URL: http://glassgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0