Dag 8 - Ett ögonblick

Det bästa ögonblicken (som jag kommer på just nu) är nog Italien 2010. Hela laget (och Rm3) var tillsammans och vi kom närmare varandra. Vi kämpade tillsamans, sov, åt, ja allt gjorde vi tillsamans under 10 dagar. Det var så himla kul och man fick se sidor hos vissa som man kanske inte hade sett förut.. Det var även under Italienresan som jag lärde känna Nattha ordentligt och i stort sett nästan varje dag resten av sommaren va jag med henne.
Jag vill verkligen tillbaka dit, men jag får nöja mig med en vecka med bästa laget någonstans i Sverige. Men det blir awesome ändå, hoppas jag!

Bilder från veckan


Pigga och glada sisådär sju på morgonen

Det va kallt, trist och regnit dom 2-3 första dagarna :/

Men vi tränade ändå, men det va skit kallt när vi va i Open-hall

Sen blev det soligt och då var vi på stranden hela dagen, förutom när vi tränade och åt förståss ;)


Till mellis brukade vi käka dom här "brödpinnarna" (kommer inte ihåg vad dom heter) och nutella, MUMS!
På kvällen gjorde vi oss fina och gick till den minililla staden som var bara typ 2km från hotellet

Om man åkte över den lilla ån eller vad man ska säga (det åkte faktiskt typ kryssningsbåtar där) så fanns det glada butiker ;P

Där kunde man köpa sånna här roliga muggar för 10 kr

Och på en annan butik kunde man hitta sånna här coola brillor

Det åts även väldigt mycket glass!!!!! MUMS igen!!

På flygplatsen fick vi äta Italienskpizza för andra gången, det ni!! (Första var på midsommar då vi gick på restaurang, men har inga bra bilder från det..)

Vilken bildbomd det blev! Hihi, jaja, 1 bild säger mer än 1000 ord, och nu blev det ganska många bilder... undra hur många ord det blir?? Haha!

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0