God damn you´re beautiful

Tjoho alla glada!

Jag är trött! Hur ofta säger jag inte det? Men det stämmer ju. Jag ska verkligen försöka komma i säng lite tidigare på kvällarna för jag måste få sovaaa.
Aja, jag sitter och väntar på Shannon vi ska åka på öppet hus på UBG. Ja jag vet att jag har vart där en gång redan, men jag känner att jag måste åka dit en gång till ifall jag ska ha en chans att kunna välja vilken skola jag vill gå.
Jag har inte så mycket mer att säga så jag avslutar för nu..

Puss /Ronja

The outfit of today
Blus - H&M
Jeans - Gina Tricot
Smycken - mammas gamla ring och de andra har jag fått

Kommentarer
Postat av: Ronja

hej äter du vitaminer det behöver du kanske om det fortsätter så gå till skolsyster många hälsokramar från farmor

2011-01-26 @ 12:50:25
URL: http://alttidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0