I lose my appetite knowing kids starve tonight

Hej och god morgon!

Jag har inte dissat bloggen okej? Vi har bara haft lite problem med internet..

Men jag har vart i skolan och sen tränade jag och Amanda aerobox i torsdags, det var väldigt skönt trotts träningsvärken. Igår var jag med Amanda igen. Vi var så snälla och gick och kollade på innebandymatch, det var inte så jättekul men Valhall vann i alla fall med 9-3. Efter det var vi med dom små pojkarna. Gissa vad dom gjorde?? Jo, dom drog ut oss klockan tre på natten utan ytterkläder och jag höll bokstavligt på att dö, och till sen blir vi även dränkta med snö!!!! Fy fan vad det va kallt!  Dom gick i alla fall vid halv fyra och då bäddade jag och Amanda ner oss i soffan och snackade lite tjejsnack innan vi somnade.

Nu har hon också åkt hem för att duscha m.m. Men sen ska vi mötas i centrum för att köpa lite gott till ikväll för då kommer Rebecka hem!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Så vi ska mysa med henne och kolla på film. Så nu måste jag städa. Ska även skriva om dag nio och tio snart.

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0