Idag har det verkligen vart....

Idag har det verkligen vart en segt! Jag har vart hur strött som helst. Jag vaknade inte till liv imorse före tjugo i åtta (tur som satan att jag har det där extra larmet alltså!) och jag måste gå senast åtta! Jag kan säga att det blev väldigt stressigt, men jag kom i alla fall i tid med några minuter till godo. Som tur var så har vi inte så krävande lektioner på måndagar, annars hade jag typ dött!
Just nu sitter jag och skriver på min "Mitt i nian". Det går väl sådär. Jag skriver typ om hela skiten för jag tycker inte den blev bra första gången jag skrev.

Aja, nu ska jag fortsätta skriva, sen ska jag käka och sen bege mig till brandstationen för att kötta på cirkelpasset.

Ha en bra eftermiddag/kväll.



Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0