Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens gå när du inte ser på och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag

Tja bloggen!

Hur har eran första (eller det kanske inte va er första? eller ni kanske inte ens har börjat än?) dag i skolan eller någon annanstans. Min har i alla fall vart helt OK. Kom hem från skolan för ungefär typ 45 min sen. Träslöjdsläraren va sjuk så vi fick gå två timmar tidigare, wihoo! Det har i alla fall vart en bra dag, tre lektioner är ju inte så mycket. Idrotten kändes helt meningslös! Vi körde först Kinesiska muren som uppvärmning och sen körde vi blindfotboll. Inte så värst roligt och jag slog i både mitt huvud och min tand.... Hur lyckas man slå i en tand... i väggen..? haha, jag lyckades i alla fall. Sen körde vi en till blind lek, inte så värst kul den heller. Den hade jag dessutom provat förut. Dessutom gjorde Anna illa foten ganska rejält så hon fick åka till akuten, hoppas att det inte var mer allvarligt än en rejäl stukning!

Nu ska jag vila en stund och sen tagga för årets första (gymnastik)träning. Den här terminen ska fan bli min köttigaste! Jag ska bli grym! plus att jag måste få en snygg kropp till Turkey och till sommarn.

Ha det gött! /Ronja

Dagens outfit
Blus och kavaj - H&M, jeans - Vero Moda, Klocka - Ur&Penn, och lite andra gamla smycken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0