Kul att behöva sitta och pl.....

Kul att behöva sitta och plugga en fradag kväll då alla ens kompisar är ute och har kul, verkligen! Det är nämligen så att en uppsats om första världskriget ska vara inne idag och jag är inte klar än så jag får inte gå ut ikväll!  Bajs!!!! :( Vi som hade planerat (okej vi hade inte planerat mycket alls, bara att vi skulle rulla oss i snön :P) och så kommer den här skiten och förstör! Och jag som trodde det skulle vara intressant att läsa om världskrigen men nej, det suger balle!!

Ojoj, nu märks det att jag är sur, irriterad och trött! Jag ska inte klaga mer här på bloggen utan jag ska fortsätta skriva... Jag önskar er en trevlig kväll och helg!
Läs Emelies fina gästblogginlägg nedanför det här, mycket roligare än detta ;)

Förresten, vad tycker ni om den nya designen? Snygg vA? Jag älskar den iaf, Tack Emelie!! :D

Puss på er! /Ronja

Kommentarer
Postat av: Diana

Inte ditt fel, första världskriget var inte nå roligt att läsa om. man vet ju inte ens varför de krigade :O typ.

andra världskriget är ju (tyvärr!) LITE intressantare..

2011-01-30 @ 13:56:25
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0