Let it hit you

Hejhej!

Haha, gud vad jag har dissat bloggen i helgen känner jag! Men jag har inte ens suttut vid datan och jag har haft fullt upp att umgås med min sötpropp! Jag har vart hos Amanda sen i lördags. Vi har spelat massa olika spel, både på Tv'n och kort, kulkul. Sen har vi även ätit alldeles för mycket godsaker, men nu idag börjar vårat nyårslöfte så det var sista gången. Eller kanske inte, men sista gången det blev så mycket, på ett tag i alla fall.. Igår gick vi även en promenad. Vi gick hem till mig och hämtade nya kläder m.m sen gick vi till centrum för att köpa godis och sen tillbaka till Amanda. Det har vart en myshelg helt enkelt. Men nu är det slut på det och jag var ute på en prommis idag också. Jag gick hem och när kom in så är mamma och William ute och går. Så jag möter dom i centrum och sen så efter det går jag och mami en liten runda. Skönt! Nu ska jag köra lite styrka tror jag och sen stretcha, sen ska jag svara på ett gympamail.

Ha en fortsatt bra dag. /Ronja

Det här är sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0