Looking to the future, what do you see?

Godmorgon!

Har precis käkat lite brunch, broccoli och ädelostpaj, så  jäkla god!
Nu ska jag fortsätta på min uppsats som jag inte han klart med igår. Jävla skit alltså! Jag stannade hemma istället för att vara med kompisar för att skriva klart och så hinner jagi nte ens innan jag va så trött så jag typ somnade där jag satt! Jag ska i alla fall skriva klart nu sen ska jag duscha och göra mig iordning för kvällen. Vi ska fira Rebecka ikväll hon fyller 17 på måndag så vi ska käka tårta och ha massa kul! :)

Hoppas ni får en bra lördag!
Puss /Ronja

Hahaha jag och Shannon när vi skulle till ubg. Tyvärr så är jag för snygg på bilden för att visas! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0