Möte och barnträning

Hej bloggen!

Wihoo, JAG kom upp halv 11 imorse! Helt otroligt! Sen den lilla detaljen att jag hade ställt klockan och typ snoozade ganska länge behöver vi inte diskutera tycker jag! haha. Jag har i alla fall vart på ledarmöte idag. Måste säga att det var riktigt tråkigt, men något som ingår i jobbet liksom. Var även tvungen att gå en timme tidigare för att åka till barnträningen. Och det va lite spännande måste jag säga! Linda och Carro hade nämligen glömt, eller inte glömt det hade blivit missförstånd så den hade blivit bokad till nästa söndag så vi visste inte om det skulle vara några andra där eller inte. Men det var det inte. Tur! Annars hade det blivit lite småjobbigt med typ 15 ungar och ingen hall...

Aja, nu blir det chill, tror jag. Ha det bra!

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0