Mysig spa-kväll

Godkväll!

Jag har haft en jättemysig kväll med ingen mindre än min underbara mamma! Vi hyrde film och köpte ansiktsmasker och krämer och sånt och så hade vi hemma spa med tända ljus, varav ett var ett doftljus. Det var jättemysigt! Så nu känner jag mig riktigt fresh, saknas bara en dusch, men det kirras snart.
Tyvär så gick jag inte på träningen, men jag kände att det var bättre att passa på att ha lite mor-och-dotter-mys när det bara var vi hemma. Det händer ju inte allt för ofta ändå..

Nej, nu blir det duschen och sen ska jag dejta kudden. Jag känner mig jättetrött. Hoppas ni haft en bra dag!

Puss /Ronja

(Ni får se bilder imorrn, orkar inte ladda upp dom nu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0