Om 12 timmar sitter jag och...

Om 12 timmar sitter jag och äter frukost. Kul? Nej. Jag kommer seriöst inte komma upp imorgon! Det var jättesvårt att gå upp klockan halv nio idag och det är ändå två timmar senare än vad jag kommer gå upp imorrn.. :S Jag ska iaf lägga mig tidigt ikväll så att jag kanske klarar dagen..
Idag har jag vart duktig tycker jag. Först hängde jag upp tvätten, sen spelade jag med min bror, snäll syster, jag vet ;) sen gick jag ut på en prommenad/joggingtur. Jag gick till centrum och sen en omväg till s-backen som jag sen sprang upp för och sen joggade jag hem. Gud jag trodde jag skulle dö! Men nej, jag lever fortfarande. Vilken tur! Efter det har jag tagit MASSA kort. I olika kläder också. Så det var ganska jobbigt. Tror jag höll på i typ 1½ timme?

Lite smakprov


OBS! Jag vet att det är skitdålig kvalité men jag orkade inte ta fram systemkameran så det fick bli mobilen..

Nu kurrar magen så jag ska kolla om Mårten Gås har börjat med maten.

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0