Still remember

Hej där!

Wihoo jag fick som jag ville igår! Alltså åka och shoppa! Jag köpte byxor och ett linne. Jag åkte med Nattha och det va väldigt mysigt. Vi kom hem vid sju och då gick vi först till Västerängen för att kolla att dom hade plogat isen där och det hade dom, tillräckligt för att åka skridskor i alla fall. Sen gick vi till henne och hämta hennes skridskor och sen hela vägen hem till mig, åt middag och hämtade mina sen gick vi till V-ängen igen. Vi åkte i typ 1h, då va klockan typ halv elva. Sen gick vi hem. Jag var verkligen helt död närjag kom hem! Hade gått typ hela dagen. Men tack för sällskapet hela dagen Nattha, puss på dig vännen!

Lite bilder från dagen:

Gårdagens outfit


Vad händer idag då? Jag ska städa mitt rum och sen får vi se. Vara hemma med familjen eller gå ut och träffa kompisar? Får se senare hur det blir.. Hoppas ni får en bra dag! 

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0