Turn of the lights

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggeeeeeeeeeen!

Shit va länge sen! Men jag har ärligt talat inte orkat varken blogga eller ens sitta vid datan.
Under dom här dagarna så har jag vart med Rebecka (som Äntligen kommit hem!!:D) Amanda och killarna, tränat, vart i skolan och sovit.... Mycket mer än så har jag inte gjort.

Idag va alla nior på Futurum på BCJF och kollade in dom olika programmen och jag kan säga att jag har nog aldrig vart så osäker i hela mitt liv!! Jag har ju varit inställd på UBG (Upplands-Bro Gymnasiet) sen jag började nian ungefär och att jag skulle gå ekonomi där och kanske välja juridik som inriktning till tvåan och trean, men när jag såg lokalerna och fick träffa lärarna här i Bålsta så kände jag att, varför ska jag sitta och åka tåg varje dag fram och tillbaka när jag har en ehlt funktionell skola typ 1km fårn mitt hus..? Sen vet jag heller inte längre om jag vill gå ekonomi linjen, utan jag vill kanske gå Samhäll med inriktning beteende (...vad det nu heter..). Åååh, jag blir galen!! Varför kan inte tiden gå lite saktare, jag vill inte bli vuxen än och ta massa viktiga beslut! Jag är inte alls redo för det här än..!

Aja, jag ska prata med mamma sen när hon kommer hem och så ska jag även prata med mina kompisar som går på dom olika skolorna..

Juste! Jag har fått ögoninflammation också! Det ser verkligen skitläskigt ut! Och det gör ont som satan! När jag blinkar gör det ont upp mot tinningarna :S

Nej nu ska jag sluta klaga! Hoppas ni haft det bra/har det bra! Och jag hoppas att ni inte har det lika jobbigt med gymnasievalet som jag för det är verkligen urjobbigt och frustrerande att inte veta hur/vad man ska göra..

Puss /Ronja

Inte bästa bilden, men ser ni skillnaden?? Det gör oooooooooooont och jag ser ut som en varulv eller nåt! :P
Den bjuder jag på!!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om jag hade vart dig, hade jag inte valt ubg om det väl ser så bra ut på bcjf. som du skrev, varför börja pendla då för? har skolan som är närmst dom inrikningarna, grejer och sånt som man vill gå, då skulle det ju vara skönast att åka till skolan som ligger närmst ! :)

2011-01-22 @ 21:49:40
URL: http://fkingnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0