"Vet du vad det bästa är...... leksaker från BR"

Tjena!

Hur har ni det? Jag har det väldigt bra, förutom att jag är sjukt trött! Jag har spelat Indiana Jones hela morgonen med William och vi ska snart spela lite till innan i alla fall jag vill gå ut i solen. På tal om sol.......  Vet ni vart jag ska? Nej, antagligen inte.. Men jag ska till TURKIET :D I maj åker vi! SÅ HIMLA NAJS!! Vi satt i typ 1h igår och letade efter något najs ställe, vi har länge varit lite sugna på just Turkland och så hittade vi ett skitnajs hotell (tror vi i alla fall, man kan ju inte veta innan) och så ba pom pam så var det bokat. Okej kanske inte riktigt så men nästan ;)

Aja, nu måste jag gå innan William typ dödar mig, eller i alla fall tangentbordet.

Puss /R

HUR NAJS??!?

Kommentarer
Postat av: Diana

Tror det där hotellet var med i ett flygblad från Ellos här om veckan :O

Kuligt i alla fall, vi reser till Grekland i Juni :D

2011-01-10 @ 16:35:32
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0