Att plocka jordgubbar är kul

Hej på er!

JädrarNs vad fint väder vi har!! Det har nästan varit strålande sol hela dagen, bort sett från en pytte regnskur som knappt räknades för det kom typ inge regn och då satt vi ändå i bilen så dedt gjorde inte så mycket. Vi har varit och plockat jordgubbar. Det var faktiskt roligt. Det låter lite små trist sådär men faktiskt inte! Vi var på ett stort, då menar jag stort, fält där det fanns typ hur mycket som helst. Vi plockade i alla fall ungefär 21 Kg jordgubbar som vi nu har sköljt och snoppat.
Nu håller vi på att laga mat. Det blir pizzalasagne, fråga mig inte vad det är för något för jag bara ler och ser glad ut.. ;) Till efterrätt ska vi äta våra jordgubbar (inte alla dårå då hade vi ju fått käka konstant i en vecka ;O) och glass. Gott!
Nu måste jag kila för dom vill ha hjälp med maten. Tjing så länge!

It´s always
too early
to give up!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

i miss you

2011-07-27 @ 19:16:44
URL: http://fkingnattha.blogg.se/
Postat av: Ronja

I miss you too! :)

2011-07-30 @ 12:22:56
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0