Då var det dags igen

Tjena!

Ja som sagt, då var det dags igen att börja packa. Som jag redan har berättat så ska vi ju åka upp till norrland igen en vecka. Det ska bli kuuuul.

Igårkväll gick jag till Amanda. Hennes kompis Josephine kom också så vi satt ute på balkongen och snackade i typ evigheter. Amandas brorsa hade fest också så det var ganska många som var där men vi satt mest för oss själva. Vid 5 ungefär gick vi och la oss, alla tre i Amandas säng men vid.... 10 kanske så la jag mig på golvet med en kudde och täcke. Jag hade så sjukt ont i ryggen plus att det var väldigt trångt så jag tyckte det var bäst. Skönt var det då i alla fall.

Nej nu ska jag tvätta det jag ska ha med mig. Har ingen aning om vad det är men det brukar ju gå bra tillslut ändå..

Puss

Me atm!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0