Grattis Nathalie 17 år!

Ja må hon leva, ja må hon leva... Grattis till min kääääraste vän Nathalie som fyller 17 år idag.

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade vid halv ett men kom inte upp förns ett och efter det gjorde jag iordning lunch till alla. Det blev blandat mellan fiskpinnar och potatismos och pytt i panna. Nu ska jag åka till centrum och fixa lite sen ska jag dra hem till Natha där hon och Erica är. Sen måste jag packa klart för vi ska åka vid åtta ikväll. Jag är väldigt taggad. Det kommer bli så kul! Nej, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt. Ha en jättebra dag!

Puss /Ronja

Förra året när Natha fyllde år såg det ut såhär...

Ganska galen kväll/natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

puss ;D jag luktar BAJS för att jag är så gammal !!!!!

2011-07-24 @ 16:52:24
URL: http://fkingnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0