It´s the small things that makes life big

Hejhej!

Imorse när jag vaknade så sken solen för fulla muggar så jag tog på mig bikinin och gick ut och la mig på studsmattan. Det var riktigt skönt må jag säga. Efter en timme ungefär tröttnade jag så då gick jag in och såg att William skulle kolla på film så jag satte mig och kollade med honom. Ensam hemma 4 såg vi. De filmerna är så himla roliga verkligen! Nu har det kommit väldigt mycket moln så jag ska passa på att svara på ett gympamail som jag helt hade glömt bort. Oooops!
Jag orkar inte berätta om vad som hände igår men det var i alla fall väldigt trevligt med mycket sol, kompisar och glass. Jag hann även med att träffa en av mina morbröder också.
Nej, nu ska jag svara på det där mailet. Ha en toppendag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Louismichelle

Great .Now i can say thank you!

2011-11-29 @ 16:49:02
URL: http://louismichelle.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0