Mange kom igen nu!!!!

Hejhejhejhej!!!

Jag är så jäkla taggad idag! Ikväll åker jag och William upp till norr. SJälva resan blir nog inte så rolig men vi kan ju sova eftersom vi åker på natten. Duktig har jag varit också. Jag började nämligen packa redan igår, vilket är typ det tidigaste jag någonsin har gjort det. När vi åkte till Turkiet började jag typ 1½h innan vi skulle åka och då hade jag inte en aning om vad jag skulle ha med mig..

Annars under dagen händer inte så mkt. Ska städa mitt rum lite och packa klart. Juste! Jag har fått låna en mobil av Emelie nu så nu går det att få tag på mig! Äntligen! Däremot tänker jag inte skriva mitt nummer här men skriv på facebook så skriver jag där. Nu ska jag käka lite frulle. Ha en skön söndag!

Typ bästa låten!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0