Min släkt är bokstavligt talat GALEN!

Hallå i stugan!
Nu är det sista dagen jag är här i Skellefeå för den här sommaren. Det har varit hur kul som helst! Igår var nog den bästa dagen tror jag. Vi var samlade nästan hela släkten på mammas sida och var först på ett ställe som heter Tuvagården där vi fikade och så lekte i alla fall vi barn i lekparken. När klockan började närma sig fem åkte vi hem till en av mina morbrödrar och där blev det grillat till middag. Jättegott var det! Sen på kvällen spårade det totalt! Vi började spela ett spel, som jag inte vet vad det heter,  där vi först var seriösa och sansade men sen sjönk nivån brutalt mycket! Men det blev bara roligare och roligare. Shit vad vi skrattade!! Som alltid när vi är samlade allihopa.
Det var en riktigt rolig kväll men nu ska jag göra mig klar och sen ska jag åka och spela minigolf med farmor och Lennart. Ha en jättebra dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0