My moment - ännu en apdålig låt!

Hej på er!

Uppdateringen alltså..... Pinsamt dålig! Men det är sommar och jag tänker inte sitta inne och blogga hela tiden, även fast det är dåligt väder. Nu är jag i alla fall hemma efter två dagars rännande. Tänkte berätta lite kort om min vecka so far.

I måndags var jag med Emelie. Vi kollade på 3 filmer och bakade muffins som blev helt brutalt fula! De var väldigt smaklösa också så det var ingen hit men som tur var så hade vi en jordgubbe i mitten av varje så det blev lite smak i alla fall.

I tisdags var jag först med Natha och sen mötte vi upp Erica och Henke. Vi åkte hem till Erica och där kollade vi på tv till typ halv 5 då jag och Natha åkte hem till henne men vi somnade inte förns strax efter 6.

Igår vaknade jag halv 10 av att Natha väckte mig (japp jag sov bara ca 3 timmar) för att jag skulle hem. Tack igen världens bästa Nathalie för att du gick upp så tidigt för att skjutsa hem mig! Väl hemma skyndade jag mig in i duschen och gjorde mig sedan iordning, allt på en timme, för att sedan stressad som jag var få skjuts ner till kommunhuset och lämna mitt lönepapper och sedan vidare till Amanda där det var förberedelser för födelsedagsfirande. Hennes lillebror hade fyllt år. På eftermiddagen spelade vi badminton och badade i poolen. Det var en riktigt skön dag. Senare blev det så att jag sov över där.

Japp, där har ni min vecka. Väldigt avslappnad och rolig. Jag ska kanske tillbaka till Amanda senare, vi får se. Har ni haft det bra under sommaren så här långt? I hope so for your sake. Take care!
Puss

Alltså allvarligt har ni hört Rebecca Blacks nya låt? Om inte, här kommer den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0